Психологиялық көмек

6 сынып оқушыларынан алынған
оқу мотивациясын анықтау тестінің анықтамасы
2022-2023 оқу жылы
Мақсаты: Оқушылардың әр пәнге деген қызығушылығын, оқу мотивациясын анықтау.
Зерттелуші: 6 сынып, барлық оқушы саны-6, қатысқаны-5.
Нұсқау: Түймедақ гүлінің суретін салып, әрбір күлтелеріне өтілетін сабақтарды жаз.
1.Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақтарды қызыл түспен боя.
2.Саған оқуға қиындық тудыратын пәндерді қара түспен боя.
3. Қызықсыз пәндерді көк түспен боя.
4.Саған ұнамайтын пәндерді сары түспен боя.
Оқу мотивациясын анықтауға байланысты жүргізілген зерттеу қорытындысы төмендегідей нәтиже берді.Сынып оқушыларының жауаптары саналып, пайыз деңгейі кестеге жазылды.
Түстер

Пәндер
Математика Қазақ тілі Қазақ әдебиеті Орыс тілі мен әдебиеті Дүниежүзілік тарих Жаратылыстану Қазақстан тарихы Ағылшын тілі Көркем еңбек Музыка Информатика д\ш
1 Қызыл түс
(ұнайтын, қызықты пән)
0% 73% 76% 65% 42% 77% 30% 50% 80% 62% 69% 77%
2 Қара түс (қиындық тудыратын пән) 50% 23% - 23% - 8% 12% 42% - 4% 8% -
3 Көк түс (қызықсыз пән) 4% - 19% 12% 35% 11% 23% 4 % 12% 9% 4% 8%
4 Сары түс
(ұнамайтын пән)
11% 4% 4% - 23% 4% 35% 4% 8% 15% 19% 15%
Ұсыныс:
1.Оқушыларға қиындық тудыратын пәндер математика, ағылшын тілі, қазақ тілі, орыс тілі сабақтарынан қосымша дайындықтар өткізілсін, қызықсыз деп көрсеткен пәндер дүниежүзілік және Қазақстан тарихы, музыка,әдебиет пәндері мұғалімдері сабақтарын түрлендіріп жаңа әдіс-тәсілдер қолдансын, ұнамайтын деп көрсеткен пәндер дүниежүзілік және Қазақстан тарихы, музыка, информатика, дене шынықтыру.
2.Пәндік бейімделу кезеңіндегі оқушылардың жас ерекшелігі ескеріліп , пән бойынша танымдық-қызығушылық қабілеттері дамытылсын.

6 сынып оқушыларынан алынған әр пәнге қызығушылығын,
оқу мотивациясын анықтау тестісінің салыстырмалы мониторингісі
9 сынып оқушыларынан алынған
оқу мотивациясын анықтау тестінің анықтамасы
2022-2023 оқу жылы
Мақсаты: Оқушылардың әр пәнге деген қарым - қатынасын анықтау, қызығушылығын, оқу мотивациясын анықтау.
Зерттелуші: 9 сынып, барлық оқушы саны-8, қатысқаны-6.
Нұсқау:Күлтешелердің ішін сары , көк, қара, қызыл түске боялады.
Қорытынды: Қызыл түс – жақсы көремін
Сары - түсінбеймін;
Көк - қиын пән;
Қара - ұнамайды;
Оқу мотивациясын анықтауға байланысты жүргізілген зерттеу қорытындысы төмендегідей нәтиже берді. Сынып оқушыларының жауаптары саналып, пайыз деңгейі кестеге жазылды.
Түстер

Пәндер
Алгебра Геометрия Қазақ тілі Қазақ әдебиеті Орыс тілі мен ідебиеті Дүниежүзілік тарих Құқық негіздері Қазақстан тарихы Ағылшын тілі Химия Биология Физика Информатика
1 Қызыл түс – жақсы көремін 1 - 4 5 3 2 1 5 6 2 4 6
2 Сары - түсінбеймін 1 1 - 1 1 1 1 1 1 1
3 Көк - қиын пән; 1 3 2 1 3 2 3 1 1
4 Қара - ұнамайды; 3 2 - 2 4
Ұсыныс:
1.Оқушыларға ұнамайтын пәндер алгебра, геометрия, орыс тілі, физика сабақтарынан қосымша дайындықтар өткізілсін, қиын деп көрсеткен пәндер дүниежүзі тарихы, геометрия, химия пәндері мұғалімдері сабақтарын түрлендіріп жаңа әдіс-тәсілдер қолдансын, түсінбеймін деп көрсеткен пәндер алгебра, геометрия, орыс тілі мен ідебиеті, химия т.б деп көрсеткен
2.Пәндік бейімделу кезеңіндегі оқушылардың жас ерекшелігі ескеріліп , пән бойынша танымдық-қызығушылық қабілеттері дамытылсын.